У СТИЛІ ХЮГЕ

Поделись с подружками :

Аліна Харечко відома не лише тим, що вона дружина визначного українського дизайнера Андре Тана, але найперше тим, що вона успішна бізнес-леді, директор Маркетингової школи Be First, власник рекламного агентства. Нещодавно вона презентувала новий концептуальний бренд Home Wings, який поєднав у собі не тільки бренд піжам і домашнього одягу, а й простір в скандинавському стилі хюге. Історія успіху Аліни видалася нам дуже повчальною, і ми вирішили поділитися нею з вами.


Аліна, коли вперше проклюну-лась ваша бізнес-жилка?
Мені було 18 років, коли я почала працювати рекрутером у Донецькому Молодіжному Центрі Зайнятості. Я навчалася на денному факультеті, тому другу половину дня могла працювати. У 21 рік, на третьому курсі інституту, я стартувала з власним бізнесом без будь-якого початкового капіталу – заснувала рекламну агенцію. Пер-шим клієнтом був «Фокстрот», який на той час заходив на ринок і відкривав магазини.

Я не знаю відповідь на питання, чому мені, зовсім молодій дівчинці, повірила маркетинг-директор цієї мережі і чому довірила всю промоактивність бренду по місту, але я точно памʼятаю, що клієнт залишився дуже задоволений.

За рік я вже працювала з Coca- Cola, Укрсиббанком, Procter& Gamble, одеським заводом «Шабо». Мене передавали «з рук до рук», тому бізнес швидко зро-став. Врешті я поїхала до Києва, тому що розуміла – саме тут можна будувати масштабний бізнес.

Якими зі своїх досягнень ви пишаєтеся найбільше?
Тим, що змогла реалізувати і впровадити в життя без фінансової участі чоловіка досить складний проект – бренд одягу для сну, прогулянок і подорожей Home Wings.

Складний тому, що це – мій перший самостійний досвід роботи у виробництві і в ритейлі, коли потрібно планувати колекції, продумувати цінову політику і маркетинг.


Ви могли б охарактеризувати жіночий і чоловічий стилі бачення бізнесу, чи це залежить від суто особистісних якостей людини?

Мені здається, що це точно залежить від особистісних якостей людини. Мій стиль ведення бізнесу абсолютно жіночий. Для мене важливо бути максимально спра-ведливим і адекватним керівником, за яким ідеш не тому, що тобі непогані гроші платять, а тому, що ти розвиваєшся, тобі цікаво і ти от-римуєш задоволення навіть просто від спілкування з керівником.

Що можна пробачити сучас-ному чоловікові, але не можна пробачити сучасній жінці? І навпаки.

Про чоловіків не зможу сказати. (Посміхається). Але ось сучасній жінці точно не солодко, бо їй потрібно бути і хорошою дружиною, і мамою, і реалізованою в кар’єрі, і спортивною...

Дуже складно жонглювати усіма цими сферами в своєму житті, але за правильного тайм-менеджменту це можливо. Поки що я встигаю все, крім спорту.

Яку мету ви ставили, беручись за створення простору для жінок?
Мені хотілося створити максимально затишне місце в скандинавському стилі з гамаками й гойдалками, де можна було б, закинувши ноги на тепле підвіконня, працювати на ноутбуці й пити смачну свіжозмелену каву. Home Wings спочатку задумувався як простір 3 в 1: кав’ярня, шоу-рум піжам і одягу для подорожей, а також фотостудія. А створилося місце, де можна робити піжамні вечірки і дівич-вечори під ключ, де є окрема зона для візажу і навіть підвісне ліжко.

Там відбулася презентація колекції піжам, яку створив ваш чоловік. А у вас є ритуал підготовки до сну?

У нас з донькою є ритуал, коли ми дивимося 10-хвилинне відео про отруйних медуз або ще кого- небудь отруйного. Тепер завдяки доньці я можу перелічити всіх тварин і комах, до яких не можна навіть наближатися. (Сміється).

У вашому гардеробі багато нарядів від вашого чоловіка? З якими брендами вони сусіди?

Так, звісно, мій гардероб на 99% складається з речей Andre Tan. Чоловік періодично дарує мені Chanel і Prada – черевики і сумки, але я дуже спокійно ставлюся до брендів і з більшим задоволенням вирушу подорожувати, ніж купувати дорогі брендові речі.


Яку найціннішу пораду ви отримали в житті?

Всесвіт піклується про тебе: перестань тримати світ
за горло.

З чого має починатися гардероб жінки?
З білизни. Я обожнюю красиву білизну. Діана Дорожкіна якось в ін-терв’ю сказала, що жінка зазвичай не так потребує обновок, як примірок. Ви любите шопінг?Звичайно, як і кожна дівчинка, я люблю шопінг. Особливо в Євро-пі, де можна знайти недорогі ні-шеві бренди місцевих дизайнерів.

На світські заходи ви завжди приходите разом з чоловіком. Що найголовніше у ваших стосунках?

Найголовніше в будь-яких стосунках – це довіра. Коли ти на 100% впевнений у тому, що людині можна вірити і відкривати свої страхи і переживання, відчу-вати захист і підтримку.

На що ви заплющуєте очі – і радите всім жінкам так робити – у поведінці вашого чоловіка?

Мій чоловік багато працює, тому тата ми бачимо дуже рідко, що не може не засмучувати. Але, мені здається, що краще бути дружиною чоловіка, закоханого в свою справу, ніж чоловіка, який не знає, як йому розвиватися і що робити.

Які свої якості і які якості чоловіка ви хотіли б бачити у своїй доньці?
Соні 4 роки, але ми вже спостері-гаємо її характер. Вона – яскравий і цілеспрямований лідер, дуже емоційний і експресивний. Ми бачимо, що їй дуже потрібна пу-бліка, вона хоче оплесків і овацій, які поки даруємо їй ми, її батьки. Тому в кого вона пішла – навіть не знаю. (Посміхається).

Про що ви мрієте як людина бізнесу, як жінка і як людина?

Як людина бізнесу мрію відкрити в цьому році ще два магазини в торгових центрах, як жінка і лю-дина – об’їхати на машині південь Франції з чоловіком і дитиною.

Ірина Татаренко
























Поделись с подружками :