ТЕСТ-ДРАЙВ

Поделись с подружками :

Цього разу ми вирішили протестувати один із найгабаритніших позашляховиків Lexus LX 450d. Тест-драйв проводить наша команда експертів – головний редактор журналу «Натали» Ірина Трухачова і популярний співак, продюсер і телеведучий Гена Вітер.



Ірина Трухачова
Головний редактор журналу «Натали». Водійський стаж –  28 років, за кермом щодня. Закінчила
курси екстремального водіння, автомобілі – її хобі. 



Гена Вітер
Популярний співак, продюсер  і телеведучий. Водійський стаж –  20 років, за кермом щодня. 

З першого погляду розумієш, що це Lexus. Розроблений за новітніми інтелектуальними технологіями, зовні LX 450d має справді розкішний вигляд. А що всередині? Інтер’єр виконаний в манері найкращих японських авто. Якісні матеріали, стильний дизайн, мультимедіа – є все, що необхідно. Розлогий салон, де зручно зможе розміститися родина з семи або навіть восьми осіб. Простір для ніг і голови величезний, хіба що пасажирам третього ряду сидінь може бути не так комфортно. У салоні автомобіля значна кількість місць і куточків для зберігання різних дрібниць, які так полюбляють автомобілісти, бардачок навіть оснащений функцією охолодження. Додайте до цього екран діагоналлю 12,3 дюйма на передній панелі, новий мультиінформаційний дисплей 4,2 дюйма на панелі приборів, а також збільшені екрани розважальної системи з діагоналлю 11,6 дюйма для пасажирів. Що ще треба для тривалої поїздки? Адже взимку особливо хочеться відчувати комфорт і безпеку, а ще мати змогу подорожувати усією родиною. Впевнена, ви оціните великий багажник для валіз і речей. А ще отримаєте справжнє задоволення від керування великим повнопривідним сучасним авто, яке має відмінний баланс між комфортом їзди, спортивними і позашляховими якостями. Додам, що середня витрата палива – 14,4 літра на 100 кілометрів – для такого велетня цілком прийнятна. Зізнаюся, що в цьому авто мені імпонує майже все. Як на мене, не дуже зручно складати сидіння  3-го ряду, особливо жінці. Але з цим можна миритися. Тим паче, що LX 450d – це чоловічий автомобіль, великий, потужний, статусний, а головне – надійний.



Я за кермом уже дуже давно, і машин у мене було чимало. Спочатку був «Форд Ескорт», потім «Жигулі», потім знову «Форд», «Рено», «Хаммер». Після «Хаммера» пересів на «Мерседес», «Лексус», «Порше» і знову повернувся до «Мерседесу». На даний момент я за кермом S222, зарядженого по повній програмі, тому що люблю швидкість і комфорт. Мені дуже важливо, щоб машина слухалася, була керованою, і ще важлива певна зона комфорту і захисту. Що можу сказати про цю модель? Вона мені імпонує. Посадка зручна, для ніг місця багато, комфортне сидіння, задній диван просто великий, величезний багажник, зручний. Машина дуже м’яка, добре керована, її не виносить на поворотах, підвіска слухається ідеально. І можу відзначити що у Lexus мотори просто чудові, одні з кращих. Після «Хаммера» мене ніякі габарити не злякають. Велика машина – комфортно. Коли ти їдеш далеко за місто по роботі або на гастролі, є можливість прилягти на задньому сидінні і просто поспати. Габаритне авто стійкіше, надає впевненості і чим воно важче, тим, звичайно, плавніше йде. Швидкість набирає просто вражаюче. Ну і гарний інтер’єр, дуже подобається, приємно торкатися дерева.

  

Що б я додав у цю машину? Для мене як для чоловіка, який виховувався в суворих батьківських реаліях, грюкати дверима –  річ заборонена. І в моєму авто я ледь торкаюся дверей, і вони зачиняються. В LX 450d, мені здається, так теж було б правильно. А ще хотілося б більш м’яко переїжджати лежачих поліцейських. Та попри ці дрібниці, без сумніву, можу рекомендувати це авто водіям, які люблять швидкість, комфорт і великі розміри.

Поделись с подружками :