Як сервіс доставки продуктів Zakaz.ua забирає клопоти

Поделись с подружками :

Хочеться зекономити час на регулярних закупках товарів в гіпермаркеті? Тоді саме час звернути увагу на сервіс доставки продуктів, який дозволить не витрачати час та сили на дорогу, вибір товарів та стояння у чергах. Особливо у вихідний, коли хочеться відпочити, розважитись і не думати про побутові справи. 

Чи справді це настільки зручно та вигідно? Як працює сервіс?

Етап 1. Замовлення. Сервіс має свій сайт та додаток, тож кошик можна сформувати навіть по дорозі додому у смартфоні. На головній сторінці сервісу обираємо місто та магазин, у якому хочемо придбати товари. Найширший вибір гіпермаркетів у Києві: закупку можна зробити в МETRO, Ашан, NOVUS, Фуршет та МегаМаркеті. В Одесі, Львові, Дніпрі та Запоріжжі це будуть МETRO та Ашан, у Харкові – МETRO, Ашан, Таврія В, ВОСТОРГ, у Вінниці, Житомирі, Полтаві, Кривому Розі, Миколаєві та Маріуполі – лише МETRO. 

Щоб почати наповнювати кошик, потрібно обрати спосіб отримання замовлення (кур’єром чи самовивіз) та адресу. Зареєструватись або увійти можна пізніше: для цього у віконця вбиваєш свою пошту/номер телефону, пароль. Вартість доставки автоматично включається до чеку.

Лайфхак 1

На кожній сторінці магазину є стрічка з акційними цінами, які на даний момент є актуальними. Розгорнувши і проглянувши усі варіанти, можна обрати ті варіанти, які сподобались і при цьому зекономити.

Наповнюємо кошик товарами. Завдяки тому, що усі товари на сайті розбиті за категоріями, робити це максимально зручно. Якщо потрібно пришвидшити процес – можна скористатися пошуком. За ціни можна не переживати, адже вони ніяк не відрізняються від тих, які можна побачити у цей же день у магазині. Наприкінці обираємо форму оплати та потрібний слот доставки – зазвичай одне вікно складає усього 2 години. Натискаємо підтвердити і отримуємо лист на пошту з датою та часом доставки, переліком товарів і цін.

Лайфхак 2

Часто на сторінках гіпермаркетів є банери, які сповіщають про безкоштовну доставку у той чи інший період. Промокоди також можна знайти на сторінці сервісу у Facebook. Для тих, хто не хоче платити за кур’єрські послуги, є можливість самовивозу вартістю 24 грн.

Етап 2. Невидимий. Для користувачів сервісу наповнення кошика товарами саме такий етап, але не для професійних комлектувальників. Утім, вивідати секрети було не так вже й складно – у цьому допомогло одноденне стажування в одному з гіпермаркетів.

Отже, кожен шопер має: медичну книжку, смартфон зі спеціальним додатком та знання як обирати тільки найсвіжіші та найякісніші продукти. Робота починається тоді, коли була натиснута кнопка пошуку замовлень. Одразу після цього у додатку висвічується список товарів, які потрібно зібрати у залі. Наступний крок – узяти візок, поставити на нього термоящик (якщо у замовлення є м’ясні, молочні чи заморожені продукти) та виїхати на полювання.


Основні принципи вибору – звірка штрихкоду на упаковці та екрані смартфону, строк придатності та ідеальний товарний вигляд. Якщо потрібної позиції на полиці не має, підбирається заміна. Правила дозволяють взяти товар іншого бренду з ціною, що максимально наближена до зазначеної в додатку. Утім кожна така дія позначається у програмі, а після завершення збору замовлення, комлектувальник набирає клієнта чи пише йому у чаті, щоб уточнити підходить йому заміна чи ні. Єдине, що ніколи не замінюється – дитячий товар, оскільки на продукт іншої торгової марки у малечі може бути алергія і про це знають тільки батьки.

Лайфхак 3

У візку потрібно правильно розкладати товари – продукти з одного боку, побутова хімія з іншого. Заморожені продукти збираються в останню чергу, молочні та м’ясні продукти кладуться у термоящики, що зберігають потрібну температуру.

Особлива увага приділяється відбору овочів та фруктів – вони мають бути потрібного кольору та форми, без прим’ятостей. Усі плоди, які легко пошкодити, наприклад, помідори, груші, сливи, виноград, полуницю кладуться тільки зверху на інші продукти.

Зібране замовлення означає, що час зв’язатися з замовником. Для цього використовується чат або ж телефонний дзвінок. Якщо у ході збору були заміни, товар відсутній на полиці або на нього змінилась ціна – про все це сервіс попередить ще до того, як товар потрапить на касу. Після погодження усіх питань замовлення запаковують, оплачують, складають у термоящики та залишають на складі в очікуванні кур’єра.


Етап 3. Доставка. Кожні дві години у сервісі закривається вікно доставки, а отже за цей період замовлення має бути у потрібній точці міста – квартирі, будинку чи офісі. Справитися з роботою допомагають логісти компанії, які дистанційно вибудовують оптимальні маршрути та передають їх кур’єрам.

Наше замовлення приїжджає наступного дня у обраний період часу. Кур’єр телефонує у двері та передає пакети і чек у руки. Перевіряємо – усе в наявності. Розраховуємось готівкою, але на сайті є опція оплати картою.

Результати

Для кого буде корисний сервіс? 

Усім, хто часто робить покупки у великих об’ємах, та не хоче витрачати свій час на поїздки до гіпермаркетів і стояння у чергах. 

Переваги сервісу 

Зрозуміла навігація, ціни як на полицях супермаркету,  швидке замовлення продуктів за рецептами на сайті, внесення змін після оформлення замовлення (до 3 позицій), доставка у зручний час, можливість повернення товарів кур’єрові (окрім алкоголю та тютюнових виробів), якщо ті не задовольняють якістю.

Недоліки сервісу

За самовивіз потрібно платити 24 грн (послуги комплектувальника).

Своє перше замовлення можна оформити тут.


Поделись с подружками :