"Дарниця" допоможе у боротьбі зі стереотипами про біль у жінок

Поделись с подружками :

Фармацевтична компанія "Дарниця" запустила медіапроєкт "Знеболь", метою якого є підвищення обізнаності про проблеми болю у жінок.

 

Як зазначили у компанії з посиланням на дані досліджень ВВС, жіноча частина населення досі часто стикається з непорозумінням, а іноді навіть ігноруванням медичних проблем, пов'язаних із болем. Жінки довше чекають на свою чергу у відділеннях невідкладної допомоги, а ефективні знеболювальні засоби їм прописують загалом рідше, ніж чоловікам. 

Першу частину проєкту "Знеболь" присвятили головному болю, зокрема мігрені, яка частіше буває у жінок. Матеріал опубліковано в жіночому онлайн-журналі The Devochki. 

"Навіть зараз, у 21 столітті, мігрень часто є предметом недолугих жартів про виконання "подружнього обов'язку" або "хворобу аристократів", – розповідають у "Дарниці". – Насправді ж мігрень – сильний головний біль, який супроводжується нудотою та світлобоязню – є серйозним неврологічним захворюванням, дуже поширеним серед людей віком від 18 до 65 років". 

Спецпроєкт інформує про витоки зневажливого ставлення до мігрені у жінок і містить підказки щодо симптомів, за яких слід звернутися до лікаря. 

"В усьому світі мігрень пов’язана зі значною стигмою, особливо серед жінок. В Україні, де історично жінки мають дуже багато відповідальності як в родині, так і поза нею, ситуація, є ще гіршою, – відзначила заступниця директора з медичних питань фармацевтичної компанії "Дарниці", кандидат медичних наук Лідія Гончар-Чердаклі. – Метою нашого проєкту є підвищити обізнаність про дане неврологічне захворювання, спонукаючи жінок з мігренню вчасно звертатись за допомогою, а суспільство краще розуміти проблеми людей з головним болем".

Фармацевтична компанія "Дарниця" заснована в 1930 році. З 1998 року "Дарниця" є лідером в Україні за обсягом виробництва ліків у натуральному виразі. Стратегічні напрямки розвитку портфеля - кардіологія, неврологія, розв’язання проблем болю. Протягом 2015-2020 років "Дарниця" випустила на ринок 50 фармацевтичних брендів. Бенефіціари компанії – сім’я Загорій.

Поделись с подружками :